Reclamatii si returnari

 

Conform reglementărilor legale, cumpărătorul are dreptul de a denunța contractul încheiat în termen de 14 ( paisprezece) zile, necondiționat, de la primirea produselor, fară a fi nevoit să justifice decizia de retragere. In cazul în care observă diferențe între cele stipulate în contract și produsul livrat, costul este suportat de cumpărător. Această perioadă se calculează din ziua în care a fost livrat ultimul produs al comenzii.

Denunțarea contractului trebuie trimisă vânzătorului în timpul menționat în paragrafrul anterior. Produsele returnate trebuie trimise la adresa vânzătorului într-o stare intactă și, de preferință, în ambalajul autentic, iar costurile transportului vor fi suportate de către cumpărător. Condițiile de garanție, denunțarea contractului, reclamația și aplicarea legii pentru responsabilitatea defectului le puteți găsi parcurgând în continuare acest document.

Deși termenul legal de retur este de 14 zile calendaristice, la magazinul Brawat.ro se pot returna produsele pe viața. Acestea trebuie sa îndeplinească următoarele condiții:

nu se acceptă pentru returnare produsele purtate sau care prezintă modificari fizice (fisuri,corodări, decolorări, deformări, ruperi, zgârieturi, desprinderi, scurtarea brățării, gravură etc.

PERIOADA DE GARANȚIE

Perioada de garanție începe de la preluarea produselor de către client, apoi, în funcţie de caz, se prelungeşte timpul de garanţie. Dacă va fi nevoie să se schimbe produsele, în acest caz, începe o nouă perioadă de garanție de 24 de luni (care poate fi valabilă inițial la unele produse).

Toate produsele sunt insotite de certificat de garantie emis de furnizorul nostru sau de catre noi. Produsele comercializate prin intermediul magazinului nostru sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificatul de garantie conform legislatiei in vigoare.

Garanţia nu se va aplica în următoarele cazuri:

  • Deteriorari derivate din uzura,vechime a carcasei, bratarii/ curea
  • Modificarea culorii, a materialului bratarilor metalice sau curelelor produse din piele, textil, cauciuc si alte materiale, zgarieturi pe partea placata a ceasului, a sticlei
  • Caderea pietrelor decorative
  • Distrugere sau utilizare/ manipulare necorespunzatoare
  • Deteriorare din cauza elementelor naturale
  • Deteriorarea mecanismului de apa din cauza utilizarii/manipularii necorespunzatoare 

 

RECLAMAȚII ȘI VALABILITATE

În cazul în care, în timpul perioadei de garanție, apare un defect, cumpărătorul are dreptul, în funcție de natura defectului, la următoarele:

  • dacă este un defect la mecanismul ceasului care poate fi înlăturat, produsul va fi schimbat parțial sau total
  • dacă defectul la mecanismul ceasului nu poate fi înlăturat datorită naturii disproporționate a acestuia, iar înlocuirea produsului nu este posibilă, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani într-un cont bancar în RON.
  • dacă este un defect la mecanismul ceasului care împiedică folosirea normală a acestuia, se va dispune înlocuirea produsului sau renunțarea la achiziție
  • reparația defectului la mecanism va avea loc atunci când respectivul defect - care împiedică folosirea normală - a fost înlăturat de cel puțin două ori în perioada de garanție ori a reapărut.
  • defecte multiple la mecanismul ceasului înseamnă cel puțin trei defecte care împiedică folosirea normală
  • în cazul altor defecte la mecanismul ceasului ce nu pot fi înlăturate și care nu necesită înlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renunțarea la achiziție

În cazul reclamațiilor nejustificate, solicitantul va fi notificat în scris și înștiințat asupra costurilor de reparare conform constatării servisului autorizat. Reclamantul este obligat să trimită răspuns înapoi, în termen de cinci zile lucrătoare, dacă este de acord cu suma aferentă reparației conform notificării, sau nu dorește reparația. În cazul în care solicitantul nu răspunde în termenul stabilit, se înțelege că nu este de acord, și produsul va fi trimis înapoi reclamantului în starea în care s-a recepționat, reclamantul achitând costul transportului.

În cazul în care servisul autorizat nu confirmă/ nu este gasită deteriorarea reclamată de client, compania Brasty Group are dreptul să perceapă reclamantului costurile de constatare a servisului și taxele de transport.

NU SUNT VALABILE PENTRU INLOCUIRE SAU RETURNARE URMATOARELE MOTIVE:

 

  • Nu corespunde produsul cu imaginea de pe site.
  • Nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii, gravura etc), ambalaje deteriorate etc.

 

PROCEDURA DE RETUR

 

Pentru ca totul să decurgă în interesul servirii impecabile a clientului, www.BRAWAT.ro vă sugerează următoarea procedură de retur:

In momentul in care ne anuntati cu privire la returnarea produsului, va vom trimite pe adresa de e-mail o eticheta pe care trebuie sa o printati, apoi trebuie sa o lipiti pe colet dupa ce a fost securizata intr-o folie transparenta.

  • completati formularul aferent cu informatiile necesare
  • anexați o copie a facturii și informații utile prin care putem identifica achiziția
  • sigilați și securizați produsul într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului
  • vă rugăm să precizați modul în care vom proceda, dacă returul va fi acceptat (fie vi să oferă același produs, fie vi se va restitui suma - în acest caz va fi nevoie de un cont IBAN de 24 de carcatere)
  • nu uitați să ne furnizați detalii complete de contact: numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de telefon
  • expediati coletul prin servicii de curierat la adresa: BRASTY GROUP - ZETDESIGN, Strada Mihai Eminescu Nr.28, Arad 310085, Romania
  • coletul NU se poate returna la adresa mentionata cu plata la ramburs

Formularul pentru reclamație și returnarea produsului îl găsiți aici

Vânzătorul va comunica clientului termenul și modalitatea de procesare a sesizării, inclusiv confirmarea reparațiilor necesare și durata acestora ori, dacă este cazul, motivarea în scris a refuzului de a da curs solicitării.

Cumpărătorul poate face sesizarea la următoarele:

info@brawat.ro sau la nr. de telefon: 0368 228 043

Cererea dvs. va fi înregistrată de noi, astfel încât să nu fiți taxați pentru acest serviciu.

Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

Modelul de formular de retragere care este doar informativ, il puteti vizualiza aici.

Sectiune utilizator

Autentificare / Inregistrare

Produse preferate

Cosul meu 0