FAQ

Aveți nevoie de un sfat în privința alegerii ceasului potrivit? Nu ezitați și întrebați-ne acum! Suntem bucuroși să vă ajutăm pentru o alegere perfectă. Vă recomandăm ceasurile care sunt acum “trendy” și se vând cel mai bine. Sau, pur și simplu vă recomandăm cel mai potrivit model de ceas pentru Dvs. în funcție de preferințe și așteptări.

Întrebări frecvente

Cum cumpărați?

1. Alegeți din gama noastră largă, produsul dorit.
2. Dați clic pe “cumpără” și mergeți la “coșul de cumpărături”.
3. Dacă doriți să continuați cumpărăturile, alegeți “înapoi la cumpărături”.
4. În cazul în care cumpărați mai multe produse, aveți posibilitatea să le controlați cu un clic în dreapta sus a paginei la “coșul meu”.
5. Doriți să finalizați cumpărăturile, atunci alegeți metoda de livrare și plată, continuând cu completarea datelor necesare.
6. Completați cu atenție formularul de facturare și livrare.
7. Controlați cu atenție comanda.
8. Pentru a trimite comanda dați clic pe “ finalizează cumpărăturile”.
9. Pe adresa de email introdusă în formular veți primi confirmarea comenzii cu numărul aferent.
10. Dacă nu ați primit acest email, vă rugăm să controlați secțiunea “spam sau emailuri nedorite” . În caz contrar, vă rugăm sa ne contactați în cel mai scurt timp. Vă mulțumim!

Sunt originale ceasurile?
Da, ceasurile pe care le comercializăm sunt originale, achiziționate de la distribuitori autorizați. Nu vindem replici sau produse care nu sunt autentice.

Prețuri mici?
Avem cele mai mici prețuri pentru ca nu suntem nevoiți sa platim chirie sau alte taxe suplimentare. Suntem bucurosi să vindem ceasuri accesibile fiecăruia, nu să rămână stagnate în depozit.

Aveți toate modelele de ceasuri pe stoc?
Ceasurile aflate pe stoc au aceasta specificatie sub preț, in partea dreapta a paginii: ÎN STOC
Stocul se aprovizionează regulat, de aceea vă invităm sa ne urmariti paginile saptamanal.

Ceasurile au garanție?
Toate ceasurile au garanție 24 de luni din momentul achiziționării.

Pot să-l returnez dacă nu-mi place?
Da, se poate returna in termen de 14 zile necondițonat și ve-ți primi suma înapoi sau alt ceas pe care îl doriți. Mai multe informații gasiți la rubrica Reclamatii si returnari.


Ce modalitati de plata aveti?
Puteti alege plata direct la curier, plata cu cardul bancar online, sau prin transfer bancar.

Cât costa livrarea prin curier?
Transportul este 19 ron pentru produse cu valoare mai mică de 500 de ron. La produsele cu prețul peste 500 ron transportul este gratuit. Dacă alegeți sa plătiți cu cardul sau prin transfer bancar, taxa de livrare este de 16 ron.

În cât timp sunt livrate produsele aflate în stoc?
Comenzile preluate în zilele lucrătoare (L-V) până la ora 14.00 se expediază în aceeași zi din depozit și se livrează în termen de 3,4 zile lucrătoare oriunde în țară prin curier UrgentCargus sau DPD. Comenzile preluate în weekend sau zile libere de stat, se expediază în ziua următoare.

Ce siguranță am că ceasul se va livra în stare perfectă?
Pentru a evita șocurile sau alte manevrări nedorite în timpul transportului, ceasurile sunt ambalate special în folie cu bule de aer, separat de cutia ceasului. Asta nu înseamnă că nu este original în cutie, ci este o masură de precauție pentru a ne asigura că produsul ajunge la destinație în stare perfectă.

Dacă produsul comandat nu este conform așteptărilor dumneavoastră, ne puteți contacta pentru returnarea acestuia, având posibilitatea să îl înlocuiți cu un alt produs sau să primiți înapoi suma aferentă achiziției.

Nu am primit email de confirmare. Ce trebuie să fac?
În cazul în care nu ați primit un emai de confirmare, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp. Este posibil ca adresa de email să nu fie corectă sau există o eroare internă. În cazul în care ați introdus adresa de email corect, vă sugeram să verificați și rubrica SPAM sau emailuri nedorite.

Sectiune utilizator

Autentificare / Inregistrare

Produse preferate

Cosul meu 0